wtorek, 31 lipca 2012

2.087

Perspektywy są świetlane. Oczywiście.
Pacjentka co prawda nadal kuleje, ale będzie chodzić ;) Stanęłam – hurra! – dzisiaj pierwszy raz od pięciu dni na dwóch nogach. Jaka ulga nie skakać o kulach, tylko kuśtykać! Z miejsca, wróciwszy w te pędy od ortopedy, obiegłam całe gospodarstwo, jak sarenka.
Kuśtyk. Kuśtyk.

Dziewczęta, weźcie sobie mój zły przykład do serca i nie ganiajcie pochopnie na obcasikach. A już z całą pewnością nie z pełnym obciążeniem w dół schodów o nierównych stopnicach.


… więc perspektywy są świetne, sześć tygodni – ta diagnoza się nie zmienia – ale sześć tygodni nie w gipsie, tylko w ortezie. Brzmi dobrze, w trymiga pozbędę się krwiaków i będę żyć ;)


16 komentarzy:

  1. Hurra! To mówiłem ja, Jarząbek Zimny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. na poczatku jest najgorzej. potem sie pod gipsem (orteza)zrasta i mozesz coraz wiecej.
    ale lez czasem, dobrze? nie zmarnuj tego spelnionego marzenia.
    nie pokazuj, ze mozesz wiecej niz Oni mysla, ze mozesz. bo Cie wycisna ja cytryne.
    milego, spokojnego zrastania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. => ingrid: tak! najgorzej jest przez pierwszy tydzień, później chyba z górki.

      do drugiej części Twojej wypowiedzi się nie ustosunkuję, bo zawaliłam temat raczej.

      Usuń
  3. Dziewczęta od zawsze mają wstręt do obcasów. Znaczy, dziewczęcie Ostra nie - dziewczęcie matka owszem. Ustać potrafię chwil kilka byle nie na szpilkach - w tych jeno siedzie z nogą na nogę założoną.
    Dobrze, że lato - nie zmarzną Ci paluszki;)
    Zdrófffka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. => glusica: paluszki do października będą w adidaskach :)))
      orteza działa wyłącznie z adidasem, więc mnie nieźle pokarało :)

      Usuń
  4. Biel kusi, by sie nan podpisac? Moge, moge? PLYZ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. => Kaczka: ależ dawaj!
      mogę Ci podesłać nogę drogą pocztową, wchodzisz w temat?

      Usuń
    2. Dobry pomysł...

      Też bym się wirtualnie podpisał :)

      Usuń
    3. Slij! Wymienie na wyrwana przez Dynie reke :-)

      Usuń
  5. och, może nie kicaj tak zamaszyście, może czasem poleż, tak.

    OdpowiedzUsuń