środa, 16 kwietnia 2014

2.236 [O(głoszenie) o pracę]


- A co to znaczy zbezcześcić, – spytało Dziecko – mama?

… właśnie, co to znaczy zbezcześcić i dlaczego „pokalać” niczego nie wyjaśnia?
Jak objaśnić „zbezczeszczenie” kilkulatkowi przy jedzeniu kurczaka?

Ten zawód nie przestaje mnie zdumiewać.
MÓJ zawód niewyuczony, a wykonywany nie przestaje mnie zaskakiwać.
[bo kiedy przestanie, to chyba biada]



***

Z ogłoszeń o pracę: firma szuka pracowników na stanowisko dyrektora operacyjnego.
Praca w wymiarze 135 godzin tygodniowo. Wymagany dyplom z medycyny, finansów i sztuk kulinarnych. Praca stojąca, bez snu, świąt i bez weekendów.
Wynagrodzenie – zero (przed opodatkowaniem).


.
.
.
Director of Operations
aka „moms”.

Oglądając - rzecz jasna - ryczałam.


4 komentarze:

  1. chce być awesome dla moich córek. kiedyś na starość to usłyszeć.
    tylko daj mi Boziu cierpliwość, bo je wystrzelę w kosmos wcześniej i mi nie zdążą tego powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. => dzika: prawdopodobnie jesteś i one już teraz tak uważają. ale, dajmy na to, nigdy Ci tego nie powiedzą, bo takich oczywistości się nie mówi mamie :))))

      Usuń
  2. U nas często tata też mamuje. Wszystko wedle kryteriów, punkt po punkcie. To bezcenne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Joa: też ryczałam. Wczoraj Młoda miała (kolejny) wieczór refleksyjny, wzięło ją na wymienianie moich najlepszych i najgorszych cech. Wśród najlepszych znalazły się: 1) "jesteś taka ogarnięta" 2) "pozwalasz mi próbować na palec różnych alkoholi" [bodajże 4 gatunki w łącznej ilości 1 ml, ale najwyraźniej jest to dla niej ważne], 3) "i w ogóle to sprawiasz, że jestem szczęśliwa, że żyję". A wszystko to przy wspólnym rozwieszaniu prania. Job descritpion - checked!

    OdpowiedzUsuń